logoo 300

بررسی اجمالی

سیاست بازپرداخت و بازگشت ما 7 روز طول می کشد. اگر 7 روز از خرید شما گذشته باشد، ما نمی توانیم به شما بازپرداخت کامل یا تعویض ارائه دهیم.

 کالاهای واجد شرایط بازگشت : 

کالای شما باید استفاده نشده و در همان شرایطی باشد که آن را دریافت کرده اید. همچنین باید در بسته بندی اصلی باشد.

چندین نوع کالا غیر قابل بازگشت

کالاهای فاسدشدنی مانند غذا، گل، روزنامه یا مجلات قابل برگشت نیستند. ما همچنین محصولاتی را که کالاهای بهداشتی یا بهداشتی، مواد خطرناک یا مایعات یا گازهای قابل اشتعال هستند نمی پذیریم.

موارد اضافی غیر قابل برگشت :

  • کارت هدیه
  • محصولات نرم افزاری قابل دانلود
  • برخی از اقلام بهداشتی و مراقبت شخصی
  • برای تکمیل بازگشت کالای شما، به یک رسید یا مدرک خرید نیاز داریم.
  • لطفا خرید خود را برای سازنده ارسال نکنید.
  • شرایط خاصی وجود دارد که فقط بازپرداخت جزئی اعطا می شود:
  • قبل از بازگشت دادن هر محصولی با ما هماهنگ کنید.

کتاب که نشانه های واضح استفاده شده دارد.
CD، DVD، نوار VHS، نرم افزار، بازی ویدیویی، نوار کاست، یا صفحه وینیل که باز شده است.
هر موردی که در شرایط اولیه خود نباشد، و به دلایلی توسط شما، آسیب دیده یا قطعه ای گم شده.
هر کالایی که بیش از هفت روز پس  از تحویل برگشت داده شود

بازپرداخت
پس از دریافت و بازرسی بسته بازگشتی شما، ایمیلی برای شما ارسال می کنیم تا به شما اطلاع دهیم که کالای برگشتی شما را دریافت کرده ایم. همچنین تأیید یا رد بازپرداخت شما را به شما اطلاع خواهیم داد.

در صورت تایید، بازپرداخت شما پردازش می شود و اعتباری به طور خودکار به کارت اعتباری یا روش پرداخت اصلی شما، در مدت معینی از روز اعمال می شود.

بازپرداخت دیر یا از دست رفته
اگر در مدتی اعلام شده هنوز بازپرداختی دریافت نکرده‌اید، ابتدا حساب بانکی خود را دوباره بررسی کنید.

سپس با شرکت کارت اعتباری خود تماس بگیرید، ممکن است مدتی طول بکشد تا بازپرداخت شما به طور رسمی پست شود.

بعد با بانک خود تماس بگیرید. معمولاً قبل از ارسال بازپرداخت، مدتی زمان پردازش وجود دارد.

اگر همه این کارها را انجام داده اید و هنوز بازپرداخت خود را دریافت نکرده اید، لطفاً با ما در {info@ormoon.ir } تماس بگیرید.

موارد فروشی
فقط کالاهایی که قیمت معمولی دارند قابل استرداد هستند. اقلام فروش قابل استرداد نیست.

ما فقط در صورت معیوب بودن یا آسیب دیدن اقلام را تعویض می کنیم. در صورت نیاز به تعویض آن با همان کالا، به ما ایمیلی به آدرس {info@ormoon.ir } ارسال کنید و کالای خود را به آدرس: { چهارمحال و بختیاری ،لردگان ،گوشه ساختمان پست بانک پلاک 9 دفتر فروش ارمون ارگانیک کد پستی 8891129168} ارسال کنید.

محصولات دارای تضمین تست ، مانند برنج ارگانیک ارمون

 

کالاهای دارای تضمین تست مانند برنج ارگانیک ارمون :

اگر مشتری یک هفته بعد از خرید  و  با مصرف برنج ارگانیک ارمون از کیفیت آن رضایت نداشته باشد می‌تواند کمتر از 7 روز با هماهنگی محصول را برای ما بازپس داده وجه واریزی خود را دریافت کند، کارشناسان ارمون پس از دریافت محصول ، و بررسی، مبلغ مقدار مصرف شده را  از کل کسر کرده و الباقی واریزی را به حساب کارت خریدار اریز می‌کند. لازم زهذکر است که هزینه ارسال پستی جزشرایط خاصی مانند فاسد بودن محصول یا ارسال اشتباه  محصول بعهده ارمون می باشد.

ولی توصیه می شود محصولاتی را که قبل از خرید تمایل به تست دارید مانند برنج ارگانیک و محلی، با سفارش بسته های کوچکتر ابتدا در یک یا دو وعده غذایی تست کنید و در صورت تایید از نظر شما ، و موجود ماندن کالا، میتوانید در حجم بالاتر سفارش دهید.

بکی از مزایای تهیه اشتراک ارمون کلوب رزو محصولی که امکان ناموجودی دارد و شما تصمیم به تست آن دارید مانند برنج و سبون ارگانیک و محلی را در سبد خرید خود بمدت یک هفته رزرو کنید و با سفارش بَته ای کوچکتر آنرا دريافت و تست کنید و در صورت تایید به سبد خود رفته و خرید خود را تکمیل کنید و در صورت عدم تایید آن را از سب خود حذف کنید.

لازم به ذکر است پس از هفت روز در صورتی که از طرف شما اقدامی روی این محصول رزرو شده نشود سیستم بصورت خودکار آن را از حالت رزو خارج کرده و در محصولات فروشگاه و برای فروش به دیگران موجود می کند.

سوالات متداول

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد. (جهت ویرایش این قسمت به پیکربندی پوسته > تب متفرقه > سوالات متداول مراجعه نمایید.)