کاربر گرامی جهت استفاده بهتر از خدمات و مطالب ارمون لازم است به موارد زیر دقت فرمایید ورود کاربران به آرمون و استفاده از هر یک از بخشها خدمات و مطالب سایت به معنای آگاهی داشتن از قوانین خدمات و سرویسهای ارمون و پذیرفتن استفاده درست از این خدمات و همچنین پذیرفتن کلیه این قوانین و مقررات است. از آنجا که با گسترش سایت خدمات و سرویس ها ، این قوانین و شرایط دچار تغییراتی میشوند، یکی از قوانین و شرایط سایت ارمون لزوم اطلاع از این تغییرات و قوانین جدید میباشد جهت اطلاع از قوانین کلی و تغییرات این قوانین و شرایط استفاده مشتریان گرامی و کاربران عزیز گاهی اوقات مروری بر این شرایط و قوانین داشته باشند لازم به ذکر است در صورت تغییر در این قسمتها بمدت ۷۲ ساعت در صفحه اصلی اطلاع رسانی میشود.

 

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‌های ارمون منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‌ها و سرویسهای ارمون تغییراتی در آینده ایجاد شود در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

کاربر کیست؟

کاربر به شخصی اطلاق میشود که با تکمیل فرم ثبت نام در سایت به عضویت سایت درآمده و از خدمات و مطالب سایت استفاده میکند 

 

مشتری کیست؟

به شخصی که با تکمیل فرم خرید اینترنتی ، خریدی انجام میدهد. این مشتری با تکمیل فرم خرید یکی از کاربران اورمون می.باشد محصولات قرار گرفته در این وبسایت یا توسط ارمون از شرکتهای معتبر و فروشندگان رسمی یا تولید کنندههای کشورمان تهیه شده و برای ثبت سفارش در سایت قرار داده میشود و یا توسط فروشندگان و کسبه برای فروش در سایت قرار گرفتند هر گونه مطلب یا خدماتی مفید از ارمون متعلق به همه هموطنان عزیز میباشد و ضمن آرزوی استفاده درست و افزایش دانش هموطن خود اعلام میکنیم که هرگونه کپی بردراری یا دانلود و … چه از بخشی و چه از تمامی مطالب ممنوع بوده و در صورت نیاز یک هموطن ، میتواند با ما تماس گرفته و چنانچه نیازمند قسمتهایی است که کپی برداری بلامانع میباشد اجازه نامه کتبی به کپی از آن بخش برای وی صادر و ایمیل خواهد شد

. کپی برداری از مطالب فروشگاهی در جهت غیر تجاری با ذکر و ارائه لینک منبع بلا مانع است کاربران میتوانند در فعالیتهای مختلف با همدیگر گفتگو کرده و نظرات خود را بیان کنند همچنین میتوانند درباره کالا یا موضوع مربوط به همان صفحه گفتگو و تبادل نظر داشته باشند و نظر خود را درباره کم کیف محصول بیان کرده ، چنانچه تجربه خرید یا استفاده از این محصولی را داشته و انتقاد یا پیشنهادی از آن محصول دارند بصورت محترمانه و مودبانه بیان کند انتقاد یا پیشنهاد شما کمک و راهنمایی برای دیگران در خرید و تولید کننده در افزایش کیفیت محصول میشود یکی از بهترین خصوصیات ما ایرانیها ، فرهنگ احترام و رعایت ادب در سخن گفتن است با همین فرهنگ زیبا در نهایت احترام و ادب با همدیگر گفتگو گنیم ، در جهت کمک به همدیگر نظر بدهیم ، نظر شما یا آموزشی است و بر معلومات یک ایرانی می افزاید یا درباره محصولی است که باز آموزشی میشود جهت راهنمای درست کسی در انتخابش ، و یا با همین نظرت باعث بالا رفتن کیفیت محصولی ایرانی میشوی . تولید کنندگان و مهندسان طبق گفته ها و نظرات مصرف کنندگان تغییرات را در کالای تولیدی خود ایجاد می کنند.

 

 

• شرایط و قوانین استفاده از سرویسها و خدمات ارمون

• قوانین عمومی

• . تعريف مشتری یا کاربر