تضمین تست برنج ارگانیک ارمون

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

توجه : قبل از هر اقدامی لطفا با پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید. شما می‌توانید از طریق صفحه تماس با ارمون یا از صفحه تیکت ها و ثبت تیکت تازه در حساب خود با ارمون در تماس باشد،-به هیچ عنوان بدون هماهنگی کالایی را براي ارمون ارسال نکنید ، در صورت برخورد با شرایط خاص و بسیار ضروری که نیاز به تماس و مکالمه فوری با ارمون دارید، لطفا با شماره همرا 09133853454 تماس بگیرید.

از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش آرمون جدا خودداری کنید.

برای ارسال باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل ،ریموت باطری دفترچه ،راهنما کارت گارانتی کارت ،بیمه بند و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.

برچسب زدن یا نوشتن توضیحات آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد در صورت لزوم توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید چنانچه کالا بومی و فاقد بسته بندی میباشد ، محصول همانگونه که بسته بندی و ارسال شده به آدرس ارمون ارسال فرمایید در صورت ارسال با پست پیشتاز عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس Info@ormoon.ir ایمیل کنید. اگر کالا دارای رمز عبور (Password) آی دی اپل آی دی (id) یا الگو (pattern) است لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان ارمون امکان تست آن را داشته .باشند در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز پس کرایه را نمی پذیرند تصویر رسید پستی را برای ما ارسال کنید لازم به ذکر است که هزینه ارسال به عهده خریدار میباشد مگر در شرایطی که محصول اشتباه ارسال شده باشد.

 

 

 

 

سوالات متداول

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد. (جهت ویرایش این قسمت به پیکربندی پوسته > تب متفرقه > سوالات متداول مراجعه نمایید.)