فروشگاه اینترنتی دیجیتس‌کالا
0 محصولات نمایش سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

پاسخ به پرسش‌های متداول

 

پاسخ به پرسشهای متداول

شرایط و قوانین استفاده از سرویسها و خدمات دیجیتس کالا  

  1. قوانین عمومی
  2. تعریف مشتری یا کاربر
  3. تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان 
  4. ارتباط الکترونیکی
  5. سیاستهای رعایت حریم شخصی 
  6. ثبت پردازش و ارسال سفارش
  7. شرایط خریداری کارت هدیه
  8. خسارت در هنگام حمل و نقل 
  9. سرویس مهلت تست ۷ روزه دیجیتس کالا 
  10. نظرات کاربران دیجیتس کالا
  11. محتوا
  12. سیاست قیمت گذاری
  13. طرح تشویقی پیشنهاد شگفت انگیز
  14. نمایندگی
  15. قوه قهریه

کاربر گرامی لطف ًا جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه های کاربردی دیجیتس کالا موارد زیر را به دقت ملاحظه فرمایید: 

ورود کاربران به وبسایت دیجیتس کالا هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی، وید ٔیوهای رسانه تصویری دیجیتس کالا  و سایر خدمات ارا ٔیه شده در دیجیتس کالا به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط ، قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات دیجیتس کالا است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین دیجیتس کالا از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج ،جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود

. 

قوانین عمومی 

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای دیجیتس کالا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه ها و سرویسهای دیجیتس کالا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است. 

تعریف مشتری یا کاربر 

مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبتنام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات دیجیتس کالا اقدام کند. همچنین از آنجا که دیجیتس کالا  یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف دیجیتس کالا کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات اقدام میکند. 

تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان 

محصولات ارایه شده در وبسایت، یا توسط دیجیتس کالا  از شرکتهای معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه میشود و یا برخی فروشندگان با دیجیتس کالا همکاری میکنند و محصولات خود را بهواسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش میرسانند. منظور از کالا ی فروشندگان، گروه دوم است و فروشنده، شخصی حقیقی یا حقوقی است که محصول خود را در وبسایت دیجیتس کالا  عرضه کرده، به فروش می رساند. همچنین اعتبار فروشندهها توسط دیجیتس کالا  بررسی و مدارک مورد نیاز از ایشان اخذ میشود. – مسئولیتهای مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشندگان است. – فاکتور کالاهایی که توسط فروشندگان در سایت عرضه میشود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده دیجیتس کالا میشود. – خریداران حداکثر تا ۲ روز بعد از ثبت سفارش و قطعی شدن آن، فرصت دارند درخواست ارسال فاکتور را ثبت کنند. – سفارشهایی که دارای حداقل یک کالا از فروشندگان باشند و تا ساعت ۱۶ هر روز کاری نهایی شوند ، حداقل ۱ روز کاری بعد (طبق زمان تحویل اعلامشده در سایت) در تهران و شهرستانها، ارسال خواهند شد. – ۱ روز کاری فاصله زمانی تحویل برای کالاهای فروشندگان، به معنای این است که در صورت خرید کالای فروشندگان ، شروع پردازش سفارش حداکثر ۱ روز پس از زمان سفارشگذاری در دیجیتس کالا است. – منظور از ۱ روز کاری، زمان آمادهسازی و ارسال کالا به انبار دیجیتس کالا توسط فروشنده است، که امکان دارد این زمان بسته به نوع کالا تغییر یابد. – در صورت بروز تاخیر در پردازش سفارش شما، این موضوع از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شده و دیجیتس کالا تلاش خواهد کرد محصول/محصولات مورد نظر شما را ظرف ۲۴ ساعت تامین کند، درصورت عدم تامین کالا بعد از ۲۴ ساعت، اقلام در انتظار تامین سفارش شما بصورت سیستمی لغو خواهد شد. – در شرایط خاص مثل فروش شگفتانگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و دیجیتس کالا مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند. – در صورتیکه دیجیتس کالا تخفیف به شرط خرید تا سقف خاصی را اعلام کرد ) Discount Voucher (، میزان خرید از کالاهای فروشندگان محاسبه نمیشود و این کالاها مشمول استفاده از این تخفیفها نمیشوند. – نحوه برگشت از فروش کالاهای فروشندگان طبق رویه دیجیتس کالا است، با این تفاوت که فروشنده مسئولیت هرگونه عدم مطابقت را به عهده میگیرد. – به کالاهای فروشندگان تخفیف سازمانی تعلق نمیگیرد. – خدمات پس از فروش دیجیتس کالا تنها درصورتی درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن کالای فروشندگان را میپذیرد که لیبل بارکد نارنجی رنگ که روی کالا نصب شده است، جدا نشده باشد. 

 

ارتباطات الکترونیکی 

هنگامی که شما از سرویسها و خدمات دیجیتس کالا استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به دیجیتس کالا ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که دیجیتس کالا به صورت الکترونیکی ) از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی( به درخواست شما پاسخ دهد. همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد. جهت اطلاعرسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد دیجیتس کالا  برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه دیجیتس کالا  را در پروفایل خود لغو کنند. توجه داشته باشید که ۰۹۰۳۳۸۵۳۴۵۴ , ۳۴۴۵۴۴۴۴ , ۰۹۱۳۳۸۵۳۴۵۴ , ۵۰۰۰۲۲۳۳۳۷۷۷۷۷۷ ,۳۰۰۰۲۹۱۰۰۰۱۰۸۰ تنها شماره هایی است که دیجیتس کالا  از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک ) اس ام اس ( ارسال میکند. همچنین این شمارهها سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه دیجیتس کالارا به اطلاع کاربران میرساند و روشن است که امکان دریافت پیامهای شما از طریق آن وجود ندارد. 

همچنین ممکن است دیجیتس کالا از طریق شماره۵۰۰۰۲۲۳۳۳۷۷۷۷۷۷ برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان دیجیتس کالا، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام دیجیتس کالا است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفًا جهت پیگیری قانونی آن را به info@digitskala.com اطلاع دهید. 

 

سیایت حریم خصوصی 

ما که هستیم 

نشانی وبسایت ما: https://digitskala.com 

سیاستهای رعایت حریم شخصی 

دیجیتس کالا به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند. دیجیتس کالا متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت دیجیتس کالا ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید. همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات دیجیتس کالا، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، وید ٔیوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط دیجیتس کالا جزٔیی از اموال دیجیتس کالا  محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار دیجیتس کالا  است و هرگونه 

استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای دیجیتس کالا محفوظ میدارد.علاوه بر این، اسکریپتها، و اسامی خدمات قابل ارا ٔیه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط دیجیتس کالا و علا ٔیم تجاری ثبت شده نیز در انحصار دیجیتس کالا  است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وبسایت دیجیتس کالا  و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای دیجیتس کالا  محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات دیجیتس کالا ، کاربران مس ٔیول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است. دیجیتس کالا  محصولاتی مناسب استفاده افراد زیر ۱۸ سال به فروش میرساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوانتر هستند میباید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند. تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.digitskala.com است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمیگیریم. وب سایت دیجیتس کالا  هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.digitskala.com و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامههای گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ گاه با این روشها با شما تماس نمیگیرد.کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از آدرسهای ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند. 

 

ثبت، پردازش و ارسال سفارش 

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. دیجیتس کالا  به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد. – کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت دیجیتس کالا  به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. دیجیتس کالا  همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در دیجیتس کالا  به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای دیجیتس کالا  محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالا ی به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند. – در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا  یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتریواریز خواهد شد. – دیجیتس کالا  مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا  بدون اطلاع قبلی، برای دیجیتس کالا  محفوظ است. 

– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالا های موجود در سایت دیجیتس کالا ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای دیجیتس کالا  محفوظ است. دیجیتس کالا  در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت دیجیتس کالا  میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت. – کاربران باید هنگام سفارش کالا ی مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، دیجیتس کالا  جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا  باید کارت شناسایی همراه داشته باشد. – کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق، فروشگاههای اینترنتی مجاز به ارا ٔیه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود. لذا خریداران محترم می بایست با ارا ٔیه تصویر کارت ملی خود و خرید از طریق کارت بانکی متعلق به شخص خریدار که با هویت سفارش دهنده در تطابق می باشد، اقدام به ثبت سفارش نمایند. لازم  به ذکراست که این امر به منظور جلوگیری از سو استفاده های احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارتهای سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است. 

– با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده ،به نام شخص حقوقی و جود ندارد .بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش،نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی ” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند. همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل گیرنده ثبت یا انتخاب میکند، درفاکتور درج خواهد شد ولازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکانپذیر نخواهد بود. – امکان پرداخت در محل برای سفارشهایی که از طریق باربری ارسال میشوند یامبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارشها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود. – از آنجا که دیجیتس کالا  یک وبسایت خرده فروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام با لایی همراه هستند، لازم  است پیش از ارسال، سفارش مشتریان ابتدا توسط دیجیتس کالا  بررسی و در صورت تایید، پردازش گردد. در این موارد پرداخت وجه و تسویه، قبل از ارسال کالا  الزامی است؛ درغیر اینصورت سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد. – تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل ومانند آن امکان پذیر نست ولازم  است آدرس تحویل ،دقیق و قابل استناد باشد – در صورت خرید اعتباری( استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا  یا تعداد کالا  وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد. – در رابطه با سرویس تحویل اکسپرس فروشگاه اینترنتی دیجیتس کالا، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده میشود. –لازم  به ذکر است افزودن کالا  به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا  یا قیمت، روی کالا ی افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالا های ارا ٔیه شده تحت عنوان شگفتانگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالا ها روبرو نشوند.شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد سبد خرید (dkc)سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که دیجیتس کالا  هیچگونه مسوولیتی نسبت به کالا هایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد. 

 

شرایط خریداری حواله خودرو 

–لازم است مالکنهاییخودروباخریدار(صاحبپروفایل)یکیباشد، بنابراین خودرو نباید با حساب کاربری شخص دیگری به جز مالک نهایی، خریداری شود. – با ثبت سفارش و پرداخت وجه، پس از تایید پرداخت، حواله خرید برای خریدار )کاربر ( صادر میشود و قرارداد خرید خودرو میان خریدار و فروشنده در حضور نماینده دیجیتس کالا  و بصورت حضوری منعقد خواهد شد. حواله خرید در زمان انعقاد قرارداد خرید، توسط نماینده دیجیتس کالا  بابت ثمن قرارداد به فروشنده ارا ٔیه خواهد شد. – ذینفع حواله کاربر است نه صاحب حساب واریز کننده وجه. ولی درصورتیکه پس از خرید و پیش از انعقاد قرارداد، صاحب حساب بانکی به مالکیت کاربر اعتراض نماید و مراتب اعتراض را کتبا به دیجیتس کالا  اطلاع دهد، وجه به حساب وی مسترد و سفارش لغو خواهد شد. پس از انعقاد قرارداد، نظر به اینکه مراقبت از اطلاعات حساب با صاحب آن است، دیجیتس کالا  هیچ مسوولیتی را نمیپذیرد. – درصورتیکه به هر دلیل سفارش لغو شود، وجه به همان حساب اولیه باز میگردد و در اینصورت هیچ اعتراضی از سوی کاربر یا اشخاص دیگر پذیرفته نخواهد شد. – تحویل خودرو فقط در شهر تهران صورت میگیرد. – با توجه به محدودیت عرضه خودرو، در صورت قطعی نشدن سفارش، وجه پرداختی ظرف ۲۴ ساعت به حساب مشتری مسترد میشود. شرایط خریداری کارت هدیه – با اولین استفاده، کارت هدیه در حساب کاربری ثبت میشود و امکان استفاده از آن برای دیگر کاربران وجود نخواهد داشت. –لازم نیستتماماعتبار(ریالی)کارتهدیهدراولینخرید،خرجشود. اعتبار کارت هدیه را میتوان در چند سبد خرید مجزا استفاده کرد . – امکان استفاده از دو یا چند کارت هدیه برای ثبت یک سفارش وجود ندارد. 

– در صورت مرجوع کردن کالا هایی که با استفاده از اعتبار کارت هدیه خریداری شده، مبلغ آنها به حساب همان کارت هدیه بازمیگردد. – کارت هدیه قابل مرجوع کردن یا تعویض نیست . – اعتبار کارت هدیه دیجیتس کالا  قابل تبدیل به وجه نقد نیست . – اگر مبلغ سفارش بیش از اعتبار کارت هدیه باشد، میتوان باقیمانده را با روشهای عادی پرداخت کرد. –لازم است پس از خرید ، کارت هدیه را مدتی نزد خود نگه دارید. 

خسارت در هنگام حمل و نقل 

دیجیتس کالا  همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و دیجیتس کالا  تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند. آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش دیجیتس کالا  اطلاع داده شود و کالا ی آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش دیجیتس کالا  ارسال شود. برای اطلاعات بیشتر به صفحه رویههای بازگرداندن کالا  مراجعه کنید. 

 

سرویس مهلت تست ۷ روزه دیجیتس کالا 

در راستای ایجاد سرویسهای ارزش افزوده، دیجیتس کالا  با همکاری کلیه تامین کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالا هایی که نیاز به تست دارند، تا ۷ روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، میشود. لازم  به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری (در مواردی که مرجوعی سلیقه ای نیست)، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش دیجیتس کالا  کنترل و بررسی میشود در صورت تا ٔیید وجود نقص فنی، کالا  مشمول استفاده از سرویس بازگشت وجه میشود. در غیر اینصورت در صورت تمایل مشتری کالا  برای مشتری دوباره ارسال خواهد شد. آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل برطبق رویه ها در لحظه تحویل به مشتری و یا ۲۴ ساعت پس از آن تحویل کالا  اعلام گردد. درغیر این صورت جهت تایید درخواست مرجوعی نیاز به ارسال مستندات شفاف می باشد. برای تسریع در استفاده از سرویس مرجوعی و تعویض ۷ روزه دیجیتس کالا ، دقت فرمایید که کالا  به خوبی بستهبندی و در شرایط اولیه باشد، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود. در صورتی که موجودی کالا ی آسیب دیده در دیجیتس کالا  به اتمام برسد، و دیجیتس کالا امکان تعویض کالا ی آسیب دیده با کالا ی جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا  را به حساب خریدار استرداد نماید. 

 

ضوابط ومسئولیتهای مربوط ربه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی, 

– اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در وبسایت دیجیتس کالا ، صرفًا برای اطلاعرسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفهای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند.همچنین،نظراتی که کاربران در خصوص کالا  در وبسایت درج کردهاند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و دیجیتس‌کالا   مسئولیتی ایجاد نمیکند. همچنین دیجیتس کالا  مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بستهبندی کالا  ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالا ست. – درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیتهای آن بر عهده مشتری است و فروشگاه دیجیتس کالا  در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت. – در صورت تایید معیوب بودن کالا ی مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده، دیجیتس کالا  صرفا هزینه کالا  یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا یک ماه بعد از تحویل به مشتری) به مشتری برمیگرداند. – دیجیتس کالا  نسبت به عوارض جسمی و بیماریهای ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیتهای پوستی، جراحات و …)مسئولیتوپاسخگوییندارد.انجامپیگیریهایلازم بایدتوسط مشتری و از طریق شرکتهای مربوط ( نمایندگیها و تامینکنندگان رسمی کالا ) انجام شود. برای اطلاعات بیشتر به صفحه رویه های بازگرداندن کالا مراجعه کنید. 


دیجیتس کلاب 

باشگاه مشتریان دیجیتس کالا با هدف تداوم لذت خرید، رضایتمندی و قدردانی از مشتریان دیجیتس کالا ایجاد شده است. مشتریان میتوانند با نام کاربری و رمز عبور حساب کاربری خود در دیجیتس کالا در دیجیتس کلاب هم عضو شوند و براساس فعالیتهایی از جمله خرید، ثبت نظر در خصوص کالای خریداری شده و دعوت از دوستان امتیاز جمع آوری کرده و از پیشنهادهای ویژه ارا ٔیه شده در دیجیتس کلاب بهره مند شوند. 

 

قوانین دیجیتس کلاب (باشگاه مشتریان دیجیتس کالا)
– امتیاز خرید بعد از عضویت در دیجیتس کلاب محاسبه میشود. توجه داشته باشید به خریدهایی که قبل از عضویت در دیجیتس کلاب انجام دادهاید، امتیازی تعلق نمیگیرد. – پس از عضویت در دیجیتس کلاب و بعد از خریدهای موفق و نهایی از دیجیتس کالا  که ۷ روز از تحویل سفارش گذشته باشد و سفارش مرجوع نشده باشد، به ازای هر ۱۰ هزار تومان خرید، یک امتیاز منظور خواهد شد. سقف امتیاز برای هر سبد خرید، ۱۵۰ امتیاز است. – امتیاز ثبت نظر: به هر نظر تا ٔیید شده، پنج امتیاز به حساب کاربری که نظر را ثبت کرده است، تعلق خواهد گرفت. کالا یی که ثبت در نظر در خصوص آن صورت میگیرد باید توسط مشتری خریداری شده باشد. نظر ثبت شده باید با قوانین “ثبت نظر”دیجیتس کالا  منطبق باشد و پس از تایید نظر از طرف دیجیتس کالا ، امتیاز در حساب کاربر منظور میشود. سقف امتیاز ثبت نظر، ۲۴۰ امتیاز در هر سال است. – امتیاز دعوت از دوستان: هفت روز پس از اولین خرید موفق و قطعی دوست دعوتشده در دیجیتسکالا ،به شرط عدم مرجوعی، ۲۰ امتیاز به دعوتکننده تعلق میگیرد. سقف امتیازات دعوت از دوستان ۳۰۰ امتیاز در سال است. برای دعوت از دوستان باید با استفاده از کد تخفیف مربوط به دعوت از دوستان که مختص هر کاربر است، دعوت انجام شود. امتیاز مربوط به این دعوت در صورتی به مشتری دعوتکننده تعلق میگیرد که دعوتشونده قبلا عضو دیجیتس کالا  نبوده باشد و با استفاده از کد تخفیف، اولین خرید از سایت دیجیتس کالا  را انجام دهد. نحوه استفاده از امتیاز – خرج امتیاز: پیشنهادهای متنوع دیجیتسکلاب از طریق ورود به حساب کاربری و مراجعه به قسمت جوایز قابل مشاهده است. در این قسمت میتوانید به انتخاب خود، امتیاز کسب شده را برای هر یک از پیشنهادهای مطرح شده استفاده کنید. – گفتنی است امتیازهای ذکر شده صرفا جهت استفاده از پیشنهادهای دیجیتسکلاب بوده و امکان نقد شدن ندارند. امتیاز استفاده شده و جایزه دریافت شده از دیجیتسکلاب به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. –لازم  به توضیح است جوایز دیجیتس کلاب ثابت و دا ٔیمی نیست و دیجیتسکلاب تعهدی بابت ثابت نگه داشتن این جوایز در طول زمان را ندارد. –لازم  به ذکر است تخصیص امتیازات قابل استفاده برای گرفتن جوایز دیجیتسکلاب هم از قواعد ثابت تبعیت نکرده و امکان تغییر آن برای دیجیتسکلاب محفوظ است. روش استفاده از کدهای تخفیف – کدهای تخفیف ارا ٔیه شده در دیجیتسکلاب دارای شرایط و قوانین منحصر به فرد است و برای استفاده از آنها باید شرایط مذکور در قسمت جز ٔییات کد تخفیف به طور کامل رعایت شود تا تخفیف مورد نظر برای کاربر در نظر گرفته شود. – مهلت استفاده از هر کد تخفیف در صفحه مربوط به دریافت آن کد درج میشود. در صورت پایان تاریخ اعتبار، کدهای تخفیف قابل تمدید یا تعویض نیست و امتیاز آنها غیر قابل بازگشت خواهد بود. – برای رعایت هر چه بیشتر امنیت کاربران، اگر یک کد تخفیف دیجیتس کالا  از دیجیتسکلاب دریافت نمایید، کد تخفیف شما فقط در همان حساب کاربری که با آن کدتخفیف را دریافت کرده اید قابل استفاده است و در سایر حسابهای کاربری امکان استفاده ندارد. – کلیه امتیازهای کسب شده امسال تا پایان سال بعد معتبر است. یعنی امتیازهایی که در سال ۱۳۹۸ کسب شده، تا پایان سال ۱۳۹۹ معتبر بوده و پس از آن منقضی شده و غیر قابل بازگشت است. – دیجیتسکلاب در حال حاضر فقط متعلق به اشخاص حقیقی است و حسابهای کاربری حقوقی امکان استفاده از آن را ندارند. شایان ذکر است در صورت خرید شخص حقیقی به نام شخص حقوقی و درخواست صدور فاکتور حقوقی، امتیازی در دیجیتسکلاب به هیچ یک از این اشخاص بابت ثبت سفارش تعلق نخواهد گرفت. قوانین قرعه کشی دیجیتس کلاب – با خرج هر ۱۰ امتیاز ، یک شانس شرکت در قرعه کشی دریافت خواهید کرد که پس از دریافت، قابل بازگشت نیست. در این خصوص هیچگونه محدودیتی در تعداد خرید شانسهای قرعه کشی برای کاربران وجود ندارد. – طی ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری پس از انجام قرعه کشی با برندگان تماس گرفته میشود و هماهنگی های لازم جهت تحویل جایزه به ایشان صورت میگیرد، تماس با برندگان قرعه کشی از طریق اطلاعات تماس ثبت شده توسط برندگان در حساب کاربری در وبسایت دیجیتس کالا  انجام میشود. اسامی برندگان در قسمت خبرنامه در سایت دیجیتسکلاب هم اعلام خواهد شد. – هر جایزه تا ۶۰ روز بعد از اعلام نتایج قرعهکشی برای برنده نگهداری میشود و در این بازه زمانی تیم دیجیتسکلاب برای اعطای آن با برنده تماس خواهد گرفت. چنانچه تماسها ناموفق باشد و یا تا پایان موعد مقرر برنده برای دریافت جایزه اقدام نکند، همه حقوق مادی و معنوی مالکیت جایزه مذکور برای دیجیتسکلاب محفوظ خواهد بود. – سایر شروط قرعه کشی و جوایز آن در پایین صفحه قرعه کشی دیجیتسکلاب اطلاع رسانی میشود. شایان ذکر است دیجیتس کالا  می تواند در هر زمان قوانین دیجیتس کلاب ( باشگاه مشتریان دیجیتس کالا ) را حسب صلاحدید خود به روز رسانی نماید و این موضوع را جهت آگاهی اعضای دیجیتسکلاب از طریق درج در همین صفحه و ارسال ایمیل یا پیامک به آنها اطلاع رسانی می نماید. دیجیتس پلاس تعریف دیجیتس کالا پلتفرم دیجیتس کالا : پلتفرمی به منظور ایجاد امکان خرید اشتراک ماهانه از دیجیتس کالا  برای مشتریان وبسایت دیجیتس کالا . اشتراکها به صورت ماهانه، فصلی و نیم سالانه تعریف میشوند. مشتریان در صورت خرید اشتراک میتوانند از خدمات ویژهای از جمله تحویل رایگان کالا ، Cashback (هدیه نقدی که به کیف پول الکترونیک شما برمیگردد)، مهلت ۳۰ روزه مرجوعی کالا ، قرار گرفتن در اولویت اطلاع رسانی در مورد پیشنهادهای شگفت انگیز دیجیتس کالا  و خرید آن و سایر مواردی که شرح آن در ادامه آمده است ، بهرهمند شوند. 

 

خدمات ارائه شده در دیجیتس پلاس: 

۱. ارسال رایگان: اعضای دیجیتس پلاس میتوانند برای همه سبدهای خرید خود به غیر از سبدهای خرید سوپرمارکتی (که با ع لامت سبز مشخص شدهاند) و مرسولههای سنگین، از خدمات ارسال رایگان بهرمند شوند. اعضای دیجیتس پلاس میتوانند به ازای هر ماه اشتراک چهار ارسال رایگان بر روی سفارشهای عادی استفاده کنند که مبلغ سفارش زیر سقف مبلغ ارسال رایگان طبق مقررات وبسایت دیجیتس کالا است و ارسال رایگان ندارد. همه کاربران دیجیتس پلاس میتوانند به پلاس بپیوندند و از این تسهیلات که فقط مختص اعضای دیجیتس کالا  است، استفاده کنند. ۲. هدیه نقدی )Cashback(: اعضای دیجیتس کالا  از امتیاز بازپرداخت نقدی بخشی از مبلغ سبد خرید به کیف پول دیجیپی خود، در برخی خریدهای خود، بهرهمند میشوند که این مبلغ پس از خرید نهایی کاربر عضو دیجیتس کالا  (در صورتی که کاربر کیف پول دیجیپی خود را فعال کرده باشد) در حساب کیف پول شارژ میشود و کاربر عضو میتواند پس از پایان مهلت ۳۰ روزه مرجوعی کالا  و در صورتی که کالا ی خریداری شده مرجوع نشده باشد، از این وجه استفاده کند. ۳. اولویت اطلاع رسانی و خرید از پیشنهادهای شگفت انگیز: اعضای دیجیتس کالا  برای دسترسی به پیشنهادهای شگفتانگیز از اولویت زمانی ۳۰ دقیقهای بهرهمند میشوند و همچنین میتوانند به رویدادها و پیشنهادهای ویژه انحصاری دسترسی داشته باشند. از آنجا که در دیجیتس کالا  همه خریدهای کاربران در صورتی انجام خواهد شد که کالا  موجود باشد، عضویت در دیجیتس کالا  تضمینی برای خرید کالا  در صورت ناموجود بودن نیست و تعهدی برای دیجیتس کالا  از این نظر ایجاد نمیکند. این موضوع به این معنا است که ممکن است قبل از پایان مدت دسترسی به کالا ها به دلیل استقبال در خرید یا عوامل دیگر کالا  ناموجود شود و عم ًلا غیرقابل سفارش باشد. ۴. پیشنهادهای شگفتانگیز اختصاصی دیجیتسپلاس: به اعضای دیجیتس کالا  به صورت روزانه ، پنج محصول شگفتانگیز یپشنهاد میشود که این پیشنهادها برای کاربران عادی قابل خرید نیستند. از آنجا که در دیجیتس کالا  همه خریدهای کاربران در صورتی انجام خواهد شد که کالا موجود باشد، عضویت در دیجیتس کالا تضمینی برای خرید کالا  در صورت ناموجود بودن نیست و تعهدی برای دیجیتس کالا  از این نظر ایجاد نمیکند. این موضوع به این معنا است که ممکن است قبل از پایان مدت دسترسی به کالاها به دلیل استقبال در خرید یا عوامل دیگر کالا  ناموجود شود و عم ًلا غیرقابل سفارش باشد. ۵. ظرفیت ارسال اختصاصی دیجیتس کالا: اعضای دیجیتس کالا  میتوانند از ظرفیت اختصاصی و اضافی زمان ارسال بهرمند شوند و ممکن است سبد خرید آنها در بازههای زمانی سریعتری که برای همه کاربران در دسترس نیست، ارسال شود. ۶. مهلت بازگشت کالا تا ۳۰ روز: اعضای دیجیتس کالا  می توانند از ۳۰ روز مهلت بازگشت کالا  بهرهمند شوند. (شرایط بازگشت کالا  به دیجیتس کالا ) این خدمت فقط مخصوص اعضای دیجیتس کالا  است. ۷. خط پشتیبانی ویژه اعضای دیجیتس کالا: اعضا در صورتی که با شماره تلفنهای ثبت شده خود در دیجیتس کالا ، تماس بگیرند، میتوانند از خط پشتیبانی ویژه اعضای دیجیتس کالا  استفادهکنند.برایبهرهمندیازاینخدمت،لازم استسفارشباحساب دیجیتس کالا  کاربر ثبت شده باشد. ۸. شش ماه ضمانت بیشتر در محصولات دارای گارانتی دیجیتس کالا که برای اطلاع میتوانید در قسمت توضیحات گارانتی، توضیحات بیشتر را بخوانید. مواردی که لازم است کاربر برای عضویت در دیجیتس کالا بپذیرد: ۱. دیجیتس کالا  برای مشتریانی که محصولات را به منظور فروش یا ارسال برای مشتریان خود، خریداری میکنند، قابل استفاده نیست. درصورت نقض قوانین دیجیتس کالا ، دیجیتس کالا  هیچگونه تعهدی برای بازگشت هزینه عضویت یا ارا ٔیه همه خدمات ویژه نخواهد داشت. ۲. شرایط و ضوابط دیجیتس کالا  قابل اصلاح و تغییر از جانب دیجیتس کالا  است و لازم  است کاربر در زمان تمدید عضویت اشتراک، قوانین و شرایط سایت و به روز رسانیها را مجدد مطالعه و بررسی کند. ۳. امکان لغو عضویت دیجیتس کالا  از جانب دیجیتسکالا  همراه با عودت وجه حق عضویت وجود خواهد داشت. ۴. در مورد برخی از سفارشات همچون سبدهای خرید سوپرمارکتی ( که با ع لامت سبز مشخص شدهاند) و مرسولههای سنگین، امکان ارسال به صورت رایگان وجود ندارد. این خدمات شامل ارسالهای اکسپرس خواهد بود. ۵. عضویت در دیجیتس کالا  مشمول مالیات است. ۶. حساب دیجیتس کالا ، تنها قابل استفاده برای یک نفر (حقیقی) است. تخطی از این قانون مشمول نقض قوانین است. ۷. عضویت دیجیتس کالا  قابل انتقال به غیر نیست. ۸. سرویس دیجیتس کالا  سرویسی ماهانه است و امتیازات یک ماه قابل انتقال به ماه بعد یا ماه قبل نیست. این موضوع شامل سرویسهای بلند مدت هم خواهد بود. ۹. همه خدمات در مدت زمان عضویت فعال قابل استفاده است. ۱۰. عضویت آزمایشی: ارا ٔیه هرگونه سرویس آزمایشی رایگان یا با تخفیف به صلاحدید دیجیتس کالا  است و دیجیتس کالا  هیچگونه تعهدی برای ارا ٔیه سرویس آزمایشی رایگان یا با تخفیف به مشتریان خود ندارد. ۱۱. هزینه و تمدید عضویت: هزینه عضویت دیجیتس کالا  در صفحه دیجیتس کالا  قسمت “مشاهده اشتراک های دیجیتس کالا ” قابل مشاهده است. در مواردی ممکن است شرایط عضویت مختلفی ارا ٔیه شود و هزینههای عضویت به شکلهای مختلف، متفاوت باشد. هزینه عضویت دیجیتس کالا  قابل استرداد نیست. (برای مثال ممکن است حق عضویت مشتری جدید دیجیتس کالا  با عضویت اعضای سابق متفاوت باشد.) ۱۲. تغییراتی در عضویت یا اصلاحات در شرایط دیجیتس کالا : کاربر در مدت زمانی که از عضویت دیجیتس کالا  استفاده می کند، مشروط به شرایط و ضوابط استفاده از دیجیتس کالا  و چارچوب حریم خصوصی آن خواهد بود. دیجیتس کالا  میتواند شرایط و ضوابط استفاده و چهارچوب حفظ حریم خصوصی یا هر جنبهای از عضویت دیجیتس کالا  را در هر زمانی تغییر دهد. اگر هر یک از این شرایط یا هرگونه تغییر در این شرایط، نامعتبر، باطل یا به هر دلیلی غیرقابل اجرا باشد، قابل قبول تلقی میشود و تاثیری در اعتبار و شرایط باقیمانده نخواهد داشت. چنانچه هر یک از موارد ذکر شده به هر دلیلی باطل یا قابل اجرا نباشد، دلیل بر باطل شدن کل شرایط و ضوابط نیست. کاربر میتواند در صورتی که با شرایط و ضوابط جدید موافق نیست، عضویت خود را تمدید نکند، اما در صورت موافقت با شرایط جدید امکان ارتقای عضویت همچنان وجود خواهد داشت. استفاده از سرویس پلاس تابع قوانین کشوری، دیجیتس کالا  و دیجیتس کالا  است.درصورت هرگونه بروز تغییر در این قوانین، ادامه ارا ٔیه سرویسها در زمان تمدید عضویت تابع قوانین جدید خواهند بود. سایر محدودیتها: اشخاصی که به دلیلی حساب آنها توسط مراجع قضایی مسدود شده و یا قوانین را نقض کرده و مرتکب تخلف شوند، عضویت آنها لغو شده و ملزم به جبرانخسارتواردآمدهبهاشخاصثالثهستند.لازم بهذکراستهزینه عضویت مرجوع نخواهد شد. عضویت در سرویس دیجیتس کالا  منوط به تایید دیجیتس کالا  است و دیجیتس کالا  مجاز است بنا بر صلاحدید از عضویت برخی افراد جلوگیری کند. تنظیمات مربوط به خبرنامه دیجیتس کالا ، ارسال ایمیل دیجیتس کالا  را محدود نخواهد کرد و کاربر میتواند با تغییر تنظیمات خبرنامه دیجیتس کالا ، همچنان ایمیل دیجیتس کالا  را دریافت کند. کاربر نمیتواند عضویت دیجیتس کالا  یا مزایای دیجیتس کالا  خود، از جمله کدهای تبلیغاتی برای عضویت یا مزایای دیجیتس کالا  را منتقل یا واگذار کند. امتیاز دیجیتس کالا  مختص به اشخاص حقیقی است و اشخاص حقوقی و فروشندگان حق استفاده از این امتیاز را ندارند. کاربران اصلی دیجیتس کالا  مجاز به خرید محصولات با هدف فروش، اجاره یا ارسال کالا  به مشتریان یا مشتریان بالقوه خود با استفاده از مزایای دیجیتس کالا  نیستند. مزایای قابل استفاده یا ارا ٔیه شده در دیجیتس کالا  با حفظ شرایط موجود در دیجیتس کالا  برقرار است. برای مثال محدودیت بازگرداندن کالا هایی با شرایط خاص همچنان وجود دارد و برخی کالا های آرایشی، بهداشتی و خوراکی همچنان غیرقابل مرجوع کردن هستند. همچنین شرایط پیشنهادات شگفتانگیز همچنان وجود خواهد داشت. دیجیتس کالا ممکن است به صلاحدید خود مزایا و هزینه عضویت دیجیتس کالا را کم یا زیاد کند. خاتمه/ فسخ عضویت: دیجیتس کالا  مجاز است بدون اطلاع قبلی عضویت در دیجیتس کالا کاربران این سرویس را به صلاحدید خود لغو کند. در این صورت بر اساس تعداد ماههای کامل باقیمانده از عضویت کاربر، وجه عضویت بازپرداخت خواهد شد. در صورت بروز موارد نقض شامل این تعهدات یا هر قانون قابل اجرا، کلاهبرداری یا سوءاستفاده از عضویت یا آسیب و ضرر رساندن به دیجیتس کالا یا سایر کاربران، عضویت لغو میشود و هزینه آن مرجوع نخواهد شد. 

 

قانون صالح: 

این شرایط مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران اجرا و تفسیر میشود. در صورت بروز هرگونه اختلاف، ادعا، مغایرت یا مناقشه که به هر نحوی با شرایط قرارداد مرتبط باشد، از جمله این که مس ٔیله مرتبط با عضویت کاربر در دیجیتس کالا  یا مربوط به کالا  یا خدمات ارا ٔیه شده توسط دیجیتس کالا  باشد یا موجودیت، اعتبار، تفسیر، اجرا، نقض یا خاتمه یا هرگونه اختلاف در رابطه با هرگونه تعهدات غیر قراردادی نشات گرفته از آنها، مراجع صالح، دارای صلاحیت رسیدگی به آن هستند. ( با قبول این شرایط حق مراجعه و شکایت رو از خود سلب و ساقط مینماید.)

محتوا 

دیجیتس کالا  نهایت تلاش و دقت را در راستای ارا ٔیه تمامی سرویسهای خود میکند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکتهای سازنده محصولات استفاده میکند.لازم  به ذکر است دیجیتس کالا تضمین نمیکند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارا ٔیه شده توسط دیجیتس کالا دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است. وب سایت دیجیتس کالا هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه های سایت خود و یا لینکهای مرده نمیپذیرد. سرویسهای سایت آنگونه که هست ارا ٔیه میشود و سایت دیجیتس کالا تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که میتواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد. سایت دیجیتس کالا ممکن است دارای سرویسهایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به سرویسهای جمعی، همچون اتاق گفتگو، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروههای خبری، شبکه دوستان و سرویسهای دیگری باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران( چه در مقیاس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان ) ارا ٔیه میشوند. شما توافق میکنید که از این سرویسهای جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیامهایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص باشد. © کلیه محتویات سایت دیجیتس کالا شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت دیجیتس کالا تعلق دارد. 

 

سیاست قیمت گذاری 

سیاستقیمتگذاریدردیجیتسکالامبتنیبراصولمشتریمداریواحترامبهحقوقمصرفکنندهاست.قیمتهایارأیهشدهبرایکالاهادردیجیتسکالاقیمتهایخردهفروشیاستکهغالبًاتوسطتولیدکننده و یا تامینکننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالا ها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالا های مشابه در بازار تعیین قیمت میشوند. با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، دیجیتس کالا  نمیتواند قیمت و موجودی نهایی کالا ها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسانهایی در بازار و یا اشتباه در قیمتگذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، دیجیتس کالا  موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فردسفارشدهندهاطلاعدهدوسفارشرالغونماید.لازم بهذکراستدر صورتی که کالا یی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال میشود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانهای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمیکند و هزینههای بستهبندی، ارسال و بیمه حمل کالا  بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع رسانی میشود، ممکن است جداگانه محاسبه شود. 

 

طرح تشویقی پیشنهاد شگفت انگیز 

طرح تشویقی شگفتانگیز به منظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران در نظر گرفته شده و روزانه در این بخش تعدادی از محصولات با تخفیفهایی بسیار ویژهتر نسبت به فروشهای ویژه درج میشود که این کالا ها تنها برای ساعتهایی امکان سفارش گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا  زودتر از موعد مقرر به پایان رسد، وضعیت کالا  به ناموجود تغییر میکند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت. در صورتی که کالا یی در روز قبل از فروش شگفتانگیز به سبد خرید اضافه شود و در هنگام پردازش، کالا  در طرح شگفتانگیز باشد، قیمت شگفتانگیز اعمال میشود. به دلیل اینکه این طرح تنها یک طرح تشویقی خرید (پروموشن) است، دیجیتس کالا  تعهدی در قبال سفارشهای تعدادینداردودرصورتامکانفروشتعدادیهماهنگیهایلازم انجام میشود. همچنین، هرینه ارسال سفارش برای بخش شگفتانگیز به ازای هر سفارش به صورت مجزا و ثابت در نظر گرفته میشود و امکان تغییر ندارد. 

 

نمایندگی 

دیجیتس کالا  در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویسها و تراکنشهای مالی از طریق دفتر مرکزی پردازش میشود. لطفًا در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی دیجیتس کالا  اطلاع دهید. در حال حاضر دیجیتس کالا  در شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس، تنها خدمات ارسال و تحویل سفارش را از طریق مراکز توزیع و پخش خود انجام میدهد و برای خرید تنها باید به وب سایت دیجیتس کالا  مراجعه و سفارش خود را ثبت کرد. 

 

قوه قهریه 

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، دیجیتس کالا  هیچ گونه مسئولیتی ندارد. دیجیتس کالا  خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.