فروشگاه اینترنتی دیجیتس‌کالا
0 محصولات نمایش سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

شرایط استفاده

 
 
شرایط و قوانین استفاده از سرویسها و خدمات دیجیتس کالا 
  • قوانین عمومی

  • تعریف مشتری یا کاربر

  • تعریف فروشنده

  • شرایط کالاهای فروشندگان 

  • ارتباط الکترونیکی 

 

کاربر گرامی لطفاً جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه های کاربردی دیجیتس کالا موارد زیر را به دقت ملاحظه فرمایید: 

ورود کاربران به وبسایت دیجیتس کالا هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری دیجیتس کالا و سایر خدمات ارائه شده در دیجیتس کا لا به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط ، قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات دیجیتس کالا است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین دیجیتس کالا از سوی کاربر است. 

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج ، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود. 

 

 

قوانین عمومی 

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای دیجیتس کالا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای دیجیتس کالا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است. 

تعریف مشتری یا کاربر 

مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبتنام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات دیجیتس کا لا اقدام کند. 

همچنین از آنجا که دیجیتس کالا یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف دیجیتس کا لاکننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کا لا یا خدمات اقدام میکند. 

تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان 

محصولات ارایه شده در وبسایت، یا توسط دیجیتس کالا از شرکتهای معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه میشود و یا برخی فروشندگان با دیجیتس کا لا همکاری میکنند و محصولات خود را بهواسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش میرسانند. منظور از کا لای فروشندگان، گروه دوم است و فروشنده، شخصی حقیقی یا حقوقی 

است که محصول خود را در وبسایت دیجیتس کا لا عرضه کرده، به فروش می رساند. همچنین اعتبار فروشندهها توسط دیجیتس کا لا بررسی و مدارک مورد نیاز از ایشان اخذ میشود. 

– مسئولیتهای مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشندگان است.

– فاکتور کالاهایی که توسط فروشندگان در سایت عرضه میشود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده دیجیتس کالا میشود.

– خریداران حداکثر تا ۲ روز بعد از ثبت سفارش و قطعی شدن آن، فرصت دارند درخواست ارسال فاکتور را ثبت کنند.

– سفارشهایی که دارای حداقل یک کالا از فروشندگان باشند و تا ساعت ۱۶ هر روز کاری نهایی شوند ، حداقل ۱ روز کاری بعد (طبق زمان تحویل اعلامشده در سایت) در تهران و شهرستانها، ارسال خواهند شد.

– ۱ روز کاری فاصله زمانی تحویل برای کالاهای فروشندگان، به معنای این است که در صورت خرید کالای فروشندگان ، شروع پردازش سفارش حداکثر ۱ روز پس از زمان سفارشگذاری در دیجیتس کالا است.

– منظور از ۱ روز کاری، زمان آمادهسازی و ارسال کالا به انبار دیجیتس کالا توسط فروشنده است، که امکان دارد این زمان بسته به نوع کالا تغییر یابد.

– در صورت بروز تاخیر در پردازش سفارش شما، این موضوع از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شده و دیجیکالا تلاش خواهد کرد محصول/محصولات مورد نظر شما را ظرف ۲۴ ساعت تامین کند، درصورت عدم تامین کالا بعد از ۲۴ ساعت، اقلام در انتظار تامین سفارش شما بصورت سیستمی لغو خواهد شد. – در شرایط خاص مثل فروش شگفتانگیز، احتمال لغو شدن 

سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و دیجیتس کالا مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.

– در صورتیکه دیجیتس کالا تخفیف به شرط خرید تا سقف خاصی را اعلام کرد (Discount Voucher)، میزان خرید از کالاهای فروشندگان محاسبه نمیشود و این کالاها مشمول استفاده از این تخفیفها نمیشوند. 

– نحوه برگشت از فروش کالاهای فروشندگان طبق رویه دیجیتس کالا است، با این تفاوت که فروشنده مسئولیت هرگونه عدم مطابقت را به عهده میگیرد.

– به کالاهای فروشندگان تخفیف سازمانی تعلق نمیگیرد. – خدمات پس از فروش دیجیتس کالا تنها درصورتی درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن کالای فروشندگان را میپذیرد که لیبل بارکد نارنجی رنگ که روی کالا نصب شده است، جدا نشده باشد. 

ارتباطات الکترونیکی 

هنگامی که شما از سرویسها و خدمات دیجیتس کالا استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به دیجیتس کالا ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که دیجیتس کا لا به صورت الکترونیکی )از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی( به درخواست شما پاسخ دهد. 

همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد. 

جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، 

امکان دارد دیجیتس کا لا برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه دیجیتس کالا را در پروفایل خود لغو کنند. 

توجه داشته باشید که ۳۴۴۵۴۴۴۴ , ۰۹۱۳۳۸۵۳۴۵۴ , ۵۰۰۰۲۲۳۳۳۷۷۷۷۷۷ , ۳۰۰۰۲۹۱۰۰۰۱۰۸۰ تنها شمارههایی است که دیجیتس کالا از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام 

اس) ارسال میکند. همچنین این شمارهها سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه دیجیتس کا لا را به اطلاع کاربران میرساند و روشن است که امکان دریافت پیامهای شما از طریق آن وجود ندارد. 

همچنین ممکن است دیجیتس کالا از طریق شماره ۵۰۰۰۲۲۳۳۳۷۷۷۷۷۷ برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند. 

بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان دیجیتس کالا، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام دیجیتس کالا است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@digitskala.com اطلاع دهید.