فروشگاه اینترنتی دیجیتس‌کالا
0 محصولات نمایش سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

رویه‌های بازگرداندن کالا

page1image41608192page1image43782416

 

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

  1.   لطفًا قبل از هر اقدامی با پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
  2.   از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش دیجیتس کالا جدا خودداری کنید.
  3.   برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
  4.   برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.).
  5.  چنانچه کالا بومی و فاقد بسته بندی می باشد ، محصول همانگونه که بسته بندی و ارسال شده به آدرس دیجیتس کالا ارسال فرمایید  درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس Info@digitskala.com ایمیل کنید.
  6.   اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، اپل آی دی (id)یا الگو (pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان دیجیتس کالا امکان تست آن را داشته باشند. در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید. در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز پس کرایه را نمی پذیرند، تصویر رسید پستی را برای ما ارسال کنید. .لازم به ذکر است که هزینه ارسال به عهده خریدار میباشد مگر در شرایطی که محصول اشتباه ارسال شده باشد.